Zoeken in deze blog

zondag 14 juni 2020

Wandeling Des Artistes Spa

Geparkeerd op de Route des Fontaines, net over het bruggetje van La Picherotte. Dan een 300m terug gewandeld om daar links de afdaling te beginnen. Ik kende de wandeling nog van enkele jaren geleden, want er hing geen bewegwijzering meer. Het viel me direct op dat het pad al een tijdje niet meer bewandeld was, de oude bewegwijzering vertelde mij dat ik wel degelijk op het bedoelde pad was. Na een tijdje werd doorwandelen onmogelijk, de natuur had het pad opnieuw ingenomen. Leuke was wel mijn ontmoeting met het hertje daar, maar ik moest een andere weg zoeken naar beneden. Ik kon het voorbeeld van het hertje volgen, maar qua rankheid en lenigheid had deze wel een straat lengte voorsprong. Uiteindelijk met de kaart en wat goed geluk opnieuw op de route geraakt. Eenmaal beneden heb je maar 1 optie, en das klimmen om terug aan de auto te geraken. Het is daar prachtig wandelen, maar mijn oude wandelkaart van Spa gaat in het museum en een nieuwe aankoop dringt zich op. Na de wandeling nog een terrasje gedaan aan het vliegveldje, deze vindt je op de baan richting Francorchamps.   















Geen opmerkingen:

Een reactie posten